» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » تنیس روی میز » میز پینگ پنگ نئوپان T101

میز پینگ پنگ نئوپان T101

امتیاز کاربران
وضعیت:

41000000 ریال

0

ارسال به دوستان

میز پینگ پنگ نئوپان T101

مشخصات میز پینگ پنگ نئوپان T101

ابعاد میز پینگ پنگ نئوپان T101 مدل در حالت باز، 274×152 سانتی‌متر است. همانطور که مشخص است این میز پینگ پنگ قابلیت باز و بسته شدن داشته در نتیجه در زمان‌هایی که نمی‌خواهید از آن استفاده کنید می‌توانید آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. این مزیت سبب شده تا شما استفاده بهتری از فضای خود و این وسیله داشته باشید.

وزن این میز پینگ پنگ ۸۰ کیلوگرم است که بر روی چهار چرخ سوار شده است. چرخ‌ها دارای نمره ۱۰ بیمارستانی هستند. به وسیله این چرخ‌ها به سادگی و راحتی می‌توانید میز را جا به جا کنید و به محل مورد نظرتان انتقال دهید.

صفحه این میز از جنس نئوپان فشرده درجه یک با ضخامت ۱۶ میل است. رنگ کلاف میز از آبی استاندارد بوده و پشت صفحه میز با رنگ‌های مختلف موجود می‌باشد.

کلاف دور میز از قوطی ۳۰×۵۰ سانتی‌متر بوده و کلاف پایه آن نیز از قوطی ۳۰×۳۰ با ورق ۲۵/۱ است.

ارتفاع میز نیز ۷۶ سانتی‌متر بوده و رنگ فلز استفاده شده در میز پینگ پنگ نئوپان T101 از نوع رنگ الکترواستاتیک است که از نوع کوره‌ای بوده و مقاومت بسیار بالایی در شرایط جوی مختلف از خود نشان می‌دهد.

خرید میز پینگ پنگ نئوپان T101

اگر تصمیم به خرید میز پینگ پنگ دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم میزهای چرخدار را انتخاب کنید تا به سادگی بتوانید آنها را جا به جایی کنید ضمنا به قابلیت باز و بسته شدن میز نیز به هنگام انتخاب توجه داشته باشید تا قادر باشید بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشید.

Image